ستاره آزمون پارس

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

ستاره آزمون پارس

ستاره آزمون پارس نماینده رسمی محصولات شیمیایی بایوکم فرانسه می باشد، در این وبلاگ اطلاعات فنی مرتبط با محصولات شرکت و همچنین موارد آموزشی مرتبط با آزمایشگاه و مواد شیمیایی قرار می گیرد. اگر قصد خرید آنلاین مواد شیمیایی را دارید می توانید مستقیما به سایت www.SAZP.ir مراجعه نمایید.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

عمده مشتریان شرکت را دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و آزمایشگاهی تشکیل میدهند. مراکزی که کیفیت بالای محصولات و اطمینان از خدمات ارائه شده توسط شرکت های تامین کننده، مهمترین عامل همکاری برای آنان محسوب می شود.

پاره ای از محصولات شیمیایی مورد استفاده اساتید و پژوهشگران، بسیار تخصصی بوده و به صورت روتین در بازار ایران موجود نمی باشد. شاید دو دلیل برای موجود نبودن این اقلام بتوان در نظر گرفت: یکی اینکه این محصولات توسط اکثر شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی ، مانند Merck ، Chem Lab و یا Carlo تولید نمی شود و دوم اینکه تولید این محصولات در انحصار کمپانی بزرگی چون Sigma Aldrich  می باشد.

کمپانی سیگما آلدریچ یک کمپانی اینترنشنال بوده و در اکثر کشور های دنیا نمایندگی دارد اما با توجه به ماهیت امریکایی این شرکت، در حال حاضر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران وجود ندارد.

شرکت ستاره آزمون پارس با داشتن نمایندگانی در کشور های اروپایی، امکان واردات این مواد را از طریق واسطه های اروپایی خود فراهم کرده است و سعی دارد تا با واردات مواد تخصصی و روتین آزمایشگاهی این کمپانی، مشکلات مربوط به عدم حضور نمایندگی در ایران و همچنین بازار عرضه مواد غیر اصل سیگما آلدریچ را به حداقل برساند.

در تصاویر زیر نمونه ای از مواد اصلی سیگما آلدریچ را که از دفتر اروپایی تهیه شده است ملاحظه می فرمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت ستاره آزمون پارس تماس حاصل فرمائید.


Sigma Aldrich

Sigma Aldrich

ّFluka

 


 
فیلتر سرنگی
Made in USA
 
فیلتراسیون دقیق و با کیفیت حلال های مورد استفاده در آنالیز همیشه یکی از دغدغه های اصلی پژوهشگران و اساتید بوده است. کمپانی Waters امریکا یکی از معتبرترین و معروف ترین برندهای تولید دستگاه های کروماتوگرافی و فیلتراسیون، به تازگی فیلترهای سرنگی خاصی را تولید کرده است.
 
این فیلترها که universal syringe filter نیز نامیده می شود، امکان فیلتراسیون کلیه حلال های مورد استفاده در آنالیزها را فراهم می نماید. این فیلترها کیفیت بسیار بالایی دارند و فیلتراسیون تحت فشار بالا را به راحتی تحمل می نمایند.
 
شرکت ستاره آزمون پارس در نظر دارد، تعداد محدودی از این فیلترها را با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان و اساتید گرامی قرار دهد، خواهشمند است در صورت تمایل به خرید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمائید و یا میتوانید برای خرید آنلاین به سایت www.SAZP.ir مراجعه نمایید.
 
قیمت واحد قطر فیلتر قطر منافذ GHP Syringe Filters
500.000 ریال 25 میلی متر 0.45µm WAT200829

 

 
 
 دانلود مشخصات فنی فیلتر سرنگی واترز (Download)

 بروزرسانی قیمت اردیبهشت 1399