ستاره آزمون پارس

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

ستاره آزمون پارس

ستاره آزمون پارس نماینده رسمی محصولات شیمیایی بایوکم فرانسه می باشد، در این وبلاگ اطلاعات فنی مرتبط با محصولات شرکت و همچنین موارد آموزشی مرتبط با آزمایشگاه و مواد شیمیایی قرار می گیرد. اگر قصد خرید آنلاین مواد شیمیایی را دارید می توانید مستقیما به سایت www.SAZP.ir مراجعه نمایید.

 

Erlenmeyer

 

فروش فوق العاده ارلن رداژ دار 100 میلی لیتری با رداژهای 14 ، 19 ، 24 و 29 .

از کپانی های شات و ویتگ ( اصل آلمان )، با قیمت پایه ی 150.000 ریال

 

خواهشمند است برای انتخاب ارلن مورد نظر خود با مسئولین فروش شرکت ستاره آزمون تماس حاصل فرمائید.

 


 

قیف سنتر گلس
 
قیف های سنتر گلس یا  Sintered Glass Buchner Funnel از شیشه های بوروسیلیکات 3.3 که در برابر گرما و مواد شیمیایی مقاوم می باشد، ساخته شده اند.
این قیف ها به علت داشتن صفحه های شیشه ای متخلل، نیازی به استفاده از کاغذ های صافی ندارند و دارای حجم ها و پورسایزهای مختلفی برای انجام انواع فیلتراسیون ها می باشند.
شرکت ستاره آزمون پارس در نظر دارد تعداد محدودی از این قیف ها را که در کمپانی های اروپایی تولید شده اند را با قیمت بسیار مناسب برای مدت محدود عرضه نماید.
این قیف ها در دو مدل قیف ساده دنباله دار و قیف کوژ با پورسایزهای 1، 2، 3، 4 و با حجم های 25 تا 125 میلی لیتر با قیمت پایه 250.000 ریال تقدیم کاربرانی که از طریق وبلاگ با شرکت تماس حاصل فرمایند می گردد.

 

 


 

 

 
فیلتر سرنگی
Made in USA
 
فیلتراسیون دقیق و با کیفیت حلال های مورد استفاده در آنالیز همیشه یکی از دغدغه های اصلی پژوهشگران و اساتید بوده است. کمپانی Waters امریکا یکی از معتبرترین و معروف ترین برندهای تولید دستگاه های کروماتوگرافی و فیلتراسیون، به تازگی فیلترهای سرنگی خاصی را تولید کرده است.
 
این فیلترها که universal syringe filter نیز نامیده می شود، امکان فیلتراسیون کلیه حلال های مورد استفاده در آنالیزها را فراهم می نماید. این فیلترها کیفیت بسیار بالایی دارند و فیلتراسیون تحت فشار بالا را به راحتی تحمل می نمایند.
 
شرکت ستاره آزمون پارس در نظر دارد، تعداد محدودی از این فیلترها را با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان و اساتید گرامی قرار دهد، خواهشمند است در صورت تمایل به خرید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمائید و یا از طریق سایت درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.
 
 

قیمت واحد

قطر فیلتر

قطر منافذ

GHP Syringe Filters

135.000 ریال

25 mm

0.45µm

WAT200829

 
 
 دانلود مشخصات فنی فیلتر سرنگی واترز (Download)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی