ستاره آزمون پارس

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

ستاره آزمون پارس

ستاره آزمون پارس نماینده رسمی محصولات شیمیایی بایوکم فرانسه می باشد، در این وبلاگ اطلاعات فنی مرتبط با محصولات شرکت و همچنین موارد آموزشی مرتبط با آزمایشگاه و مواد شیمیایی قرار می گیرد. اگر قصد خرید آنلاین مواد شیمیایی را دارید می توانید مستقیما به سایت www.SAZP.ir مراجعه نمایید.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

یخ ژله ای که به آن Ice Pack و Gel Pack نیز گفته می شود یک محلول شامل آب و ژل است که پس از یخ زدن می تواند حالت خود را تا ساعات زیادی نگه دارد. 


ژل پک ها با توجه به نوع کاربرد آن معمولا به دو حالت سرد و گرم موجود است. از کاربردهای متنوع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موارد درمانی، پزشکی، آرایشی و بهداشتی، ورزشی، حمل و نقل کالاهای حساس به دما نظیر دارو، انسولین، کیت های آزمایشگاهی، مواد غذایی، خوراکی و غیره

 
از یخ ژله ای در حمل و نقل مواد شیمیایی تخصصی که احتیاج به نگهداری در دمای پایین دارد نیز استفاده فراوان می شود.

 

 
یخ های ژله ای موجود در شرکت ستاره آزمون پارس در ابعاد 12 در 17 سانتی متر و یک طرف آلومینیمی ساخت شرکت دانش بنیان ایرانی بوده که با قیمت ویژه 3900 تومان برای هر عدد ارائه می شود.

روش استفاده: قبل از استفاده به مدت زمان 4 یا 10 ساعت، در فریزر قرار داده شود. در صورتی که قصد دارید زمان بیشتری از حالت یخ زدگی استفاده کنید می توانید آنرا تا مدت زمان 10 ساعت در فریزر نگه دارید.

 

اطلاعات بیشتر در ویکیپدیا


برای تهیه یخ ژله ای می توانید به آدرس فروشگاه اینترنتی ستاره آزمون پارس مراجعه نمایید.

* این تصویر واقعی از محصول است *
 
یخ ژله ای در ابعاد 12x17 سانتی متر یک طرف آلومینیم
قیمت:  3900 تومان
https://sazp.ir/ICE_PACK